onsdag, juni 8

Pastejköket

Jag har ångrat mig. Det blir ingen lista på sämsta spelarna. Förstår inte vad jag sysslar med. Däremot vill jag skriva om Lill-Anus. Vem? Det undrar jag också. Lill-Anus har spelat division 4 (precis som alla andra). Totti har lärt känna honom via kollot han jobbar på, var annars, och är enligt Totti jävligt skön, men i mina ögon är han en stor pajas. Ska du vara med och spela eller? Visserligen har han betalat medlemsavgiften, men ändå. Trist.

Om ni vill kan vi ha en omröstning om vem som är sämst i laget. Vilket i sig är onödigt. Vi vet ju alla innerst inne vem det är. Nej, inte Totti. Han är mer...mörk.

2 kommentarer:

Anonym sa...

dags att ta in några nya och rensa ut dom som inte är med? Olle Lindström är ju grym. Dessutom den ända människan i världen som nisse lyssnar på. En glad Nissse är ett vinnande Bronx.

/jr

Anonym sa...

kul